skip to Main Content

Regulamin

  • 1

Postanowienia ogólne

  1. Organizatorem Promocji są:

PRACOWNIA FINANSOWA SP. Z O.O. Chili Travel s. c. prowadzący działalność gospodarczą z siedzibą przy al. Wojska Polskiego 52, 05-800 Pruszków („Organizatorzy”).

  1. Jedynymi podmiotami odpowiedzialnymi za organizację, przebieg oraz wszelkie roszczenia osób trzecich związane z promocją, są Organizatorzy.
  2. Promocja jest organizowana na zasadach określonych niniejszym Regulaminem („Regulamin”) i zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
  3. Przystąpienie do Promocji jest równoznaczne z pełną akceptacją przez Uczestnika Regulaminu.
  4. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej www.chilli-travel.pl/pracreg
  • 2

Zasady Promocji

  1. Promocja realizowana jest w trzech etapach:
    1. Zgłoszenie się do Pracowni Finansowej i podanie hasła „Chilli Travel”
    2. Skorzystanie z oferty inwestycyjnej Pracowni Finansowej
    3. Otrzymanie kuponu o wartości 300, 700 lub 2000 zł. Wartość kuponu uzależniona jest od wielkości inwestycji
  2. Kupony można wykorzystać na wybrane wycieczki oferowane przez Chilli Travel.
  3. Kuponów nie można łączyć oraz wykorzystać na imprezy, których organizatorzy nie wyrażą na to bezpośredniej zgody, w szczególności Nowa Itaka Sp. z o.o.
  • 3

Postanowienia końcowe

 

  1. Organizatorzy zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w Regulaminie.
  2. Organizatorzy uprawnieni są do zmiany postanowień niniejszego Regulaminu.
  3. Przystąpienie do Promocji jest dobrowolne.
  4. Przystąpienie do promocji jest równoznaczne z akceptacją warunków niniejszego Regulaminu.
  5. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdują powszechne przepisy prawa, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego.

Przed wyjazdem koniecznie zapoznaj się z informacjami na temat konkretnego kierunku podróży zamieszczonych na stronach MSZ w przewodniku:
Polak za Granicą.

Niniejsza oferta nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a dane w niej zawarte mają
jedynie charakter informacyjny i mogą ulec zmianie.

Opis hotelu ma charakter orientacyjny. Szczegółowy opis hotelu załączony będzie do finalnej oferty oraz dokumentów rezerwacyjnych.

Materiał reklamowy. Dzięki reklamom możemy pisać!

Back To Top