skip to Main Content

Last Minute

Poniżej przedstawiamy nasz wybór ofert Last Minute. Oferty są na bieżąco aktualizowane. Rezerwując ofertę Last Minute warto wiedzieć, że:

  • Najlepsze oferty zdarzają się praktycznie tylko na kilka dni przed wyjazdem, więc warto mieć już spakowane walizki:)
  • Najtańszych ofert jest bardzo mało i z reguły dostępne jest tylko kilka ostatnich miejsc w promocyjnych, więc trzeba przygotować się na szybkie podejmowanie decyzji.
  • Warto sprawdzić przed rezerwacją, czy ma się aktualne dokumenty – paszport, dowód osobisty, wizy itp potrzebne do wjazdu na terytorium danego państwa.
  • Należy również pamiętać, że wjazd do niektórych krajów wiąże się czasem z koniecznością wykonania obowiązkowych szczepień.

Co ważne, z reguły oferty Last Minute nie są najlepszym wyborem dla rodzin z dziećmi. Niezwykle ciężko jest „trafić” w ofertę z dużym pokojem, w hotelu z animacjami i rozrywkami dla dzieci.

Na wyjazdy rodzinne najlepsze są oferty First Minute, czyli oferty z przedsprzedaży sezonu. Wyjazdy na lato najlepiej kupować już w grudniu, a wyjazdy zimowe jeszcze w wakacje. W ten sposób można liczyć na największe zniżki dla dzieci, duży wybór pokoi rodzinnych i przede wszystkim dużą ilość dostępnych hoteli. Dodatkowo, oferty First Minute mają dużo dodatkowych benefitów takich jak Gwarancja Niezmiennej i Najniższej Ceny, możliwość Bezkosztowej Zmiany Rezerwacji czy dodatkowe wycieczki fakultatywne.

[advanced_iframe securitykey=”df3446d14b88051610d63f59bed86123d6485042″ src=”http://ibe01.merlinx.pl/agent/11632/chilli/?ro=PA&a=2&sd=*1&ed=*10&drf=6&drt=15&tt=F&st=PA&sp=2″ width=”100%” height=”1500″]

Przed wyjazdem warto zapoznać się z informacjami i ostrzeżeniami turystycznymi Ministerstwa Spraw Zagranicznych z poradnika Polak za Granicą

Przed wyjazdem koniecznie zapoznaj się z informacjami na temat konkretnego kierunku podróży zamieszczonych na stronach MSZ w przewodniku:
Polak za Granicą.

Niniejsza oferta nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a dane w niej zawarte mają
jedynie charakter informacyjny i mogą ulec zmianie.

Opis hotelu ma charakter orientacyjny. Szczegółowy opis hotelu załączony będzie do finalnej oferty oraz dokumentów rezerwacyjnych.

Materiał reklamowy. Dzięki reklamom możemy pisać!

Back To Top